Новый клиент и постоплата

Сообщений: 1544
Зарегистрирован: 16 май 2009, 00:00

Новый клиент и постоплата

Сообщение Вячеслав ВАРЕНЯ » 07 июн 2009, 09:19

При проведенні переговорів по наданню професійних послуг аудитор може назвати будь-який розумний, на його думку, гонорар. Той факт, що один аудитор може розрахувати гонорар не меншу суму, чим інший не є сам по собі що порушує етику. У той же час можуть існувати загрози дотриманню фундаментальних принципів, що виникають залежно від рівня розрахованих гонорарів. Наприклад, погрози зацікавленості відносно професійної компетентності і належної ретельності виникають, якщо розрахований гонорар настільки малий, що може бути складно виконати угоду відповідно до встановлених технічних і професійних стандартів за цю суму (КЕПБ 240.1)
При здійсненні діяльності на користь суспільства аудитор повинен дотримуватись етичних вимог Кодексу Етики Професійних Бухгалтерів (КЕПБ 100.1). Даний Кодекс представляє концептуальну основу, направлену на сприяння аудитору при визначенні, оцінці і реагуванні на погрози відповідності фундаментальним принципам. Якщо виявлені погрози відрізняються від погроз, чітко визначених як незначні, аудитор повинен, де це можливо, застосувати заходи захисту для усунення погроз або їх зниження до прийнятного рівня, при якому відповідність фундаментальним принципам не піддаватиметься ризику (КЕПБ 100.5). Якщо аудитор не може застосувати належні запобіжні заходи, аудитор повинен відмовитися або припинити надання специфічних професійних послуг, або при необхідності відмовитися від клієнта (КЕПБ 100.7). Відмова від отримання авансу при укладанні угоди з новим замовником може вважатися фактом наявності у аудитора іншої фінансової, або не фінансової зацікавленості, що може розглядатися як ризик втрати незалежності аудитором.

Вернуться в Аудит. Международные стандарты аудита (МСА)

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot] и гости: 1